Zo ga je aan de slag met klantcontact en interactie bij je gemeente

20 september 2017 - In februari 2017 presenteerden we onze visie op Klantcontact en Interactie in de publicatie ‘Van buiten naar binnen, klantcontact en interactie in het publieke domein’. Hierin beschrijven Frank de Goede, David Kok en onze Ewoud de Voogd klantcontact en interactie voor gemeenten in 2025. Het boek ...

Lees meer »

Whatsapp bij gemeenten; veel vragen, geen problemen

05 september 2017 - Op dinsdag 5 september publiceerde Binnenlands Bestuur een ‘juridisch probleem voor WhatsAppende gemeenten’. Aanleiding was onder andere een bericht aan de raad van de gemeente Den Haag nadat hun leverancier van WhatsApp-diensten was geblokkeerd. Ondertussen is er ook een beschouwende reactie op ...

Lees meer »

Klantcontact en Interactie: Gezamenlijk van visie naar praktijk

16 mei 2017 - Hoe geef jij invulling aan datagedreven klantcontact? Wat betekenen de nieuwe vormen van interactie en de verschuiving van kanalen voor jouw gemeente? Hoe geven jullie structureel vorm aan de nieuwe verhouding tussen burger en overheid? Zien jullie in jullie organisatie ook overal mini-kcc's vers...

Lees meer »

Aan de slag met een nieuwe visie op klantcontact

18 april 2017 - Is jouw organisatie toe aan een nieuwe visie op dienstverlening? Is je visie op communicatie aan herijking toe? Wil je organisatie meer ‘van buiten naar binnen’ kunnen werken? Worstelt jouw organisatie met afdelingsoverstijgende vraagstukken over dienstverlening en communicatie? Op dinsdag 6 jun...

Lees meer »

Webinar: Klantcontact en Interactie in het publieke domein #vbnb

12 april 2017 - Op 9 maart waren Frank de Goede (SIMgroep) en Ewoud de Voogd (HowAboutYou) in een webinar in gesprek over een nieuwe visie op klantcontact en interactie in het publieke domein. Zij vatte onder andere de inzichten uit het boek 'Van buiten naar binnen' voor je samen en wezen kansen aan om je dienst...

Lees meer »

Onze visie op klantcontact en interactie gepresenteerd

27 februari 2017 - 14 februari presenteerden we onze visie op klantcontact & interactie voor gemeenten in 2025. Op de Digital Innovation Data DID17 ontvingen de eerste 220 communicatie-adviseurs, webredacteuren en klantcontactwerkers de speciale editie van Van buiten naar binnen, klantcontact en interactie in h...

Lees meer »

Impuls op beter klantcontact en meer interactie

10 januari 2017 - HowAboutYou heeft veel ervaring met het organiseren en verbeteren van het afhandelen van klantcontact. Met webcare bij WhatsApp en andere sociale media komen de werelden van online media en klantcontact samen. Ook raken veel actuele vraagstukken als de Newsroom, de kennisbank/ CMS en waar bijvoor...

Lees meer »